Kurulum & Lisanslama Merkezi
Nasıl Yapılır - Lisansınızın geçerli olup olmadığını ve süresinin dolup dolmadığını doğrulayın.
Bu makalede lisansınızın geçerli olup olmadığını nasıl doğrulayacağınızı adım adım öğreneceksiniz.
Authored by Erdoğan Gökbulut April 18th, 2024 727 views 0 likes KB2421219
Açıklama
Bu makale, kullandığınız lisans sunucusuna yüklediğiniz lisansın, kullanmaya çalıştığınız yazılım sürümünü destekleyip desteklemediğini doğrulamanın nasıl yapılacağını anlatacaktır.
Solution
Adım #1 - Lisansınızın son kullanma tarihini belirleyin.
Yöntem 1 - Kurulu lisans dosyanızı görüntüleyin.
-
Ansys Lisans Yönetim Merkezi'ni açın > FlextNet Lisanslarını Görüntüle'yi tıklayın.
- Eğer hiç lisans görünmüyorsa, bu durumda Lisans Dosyanızı Kurmanız Gerektiği anlamına gelir.
- Eğer hiç lisans görünmüyorsa, bu durumda Lisans Dosyanızı Kurmanız Gerektiği anlamına gelir.
Bilgi
Daha fazla yardım almak ve lisans dosyalarını anlamak için - BİLGİ - Ansys Lisans Dosyalarını (ansyslmd.lic) Anlama'yı gözden geçirin.
Yöntem 2 - Müşteri Bilgisayarından CMD Komut İstemi Aracılığıyla
-
Komut İstemi'ni açın > Aşağıdaki komutu sürümünüze göre çalıştırın.
Lisans özelliklerini, miktarını ve şu anda ödünç verilen miktarı göster *2021 R1 ve üzeri versiyonları için |
Not - Sürüm numaranız için terimi [XXX] ile değiştirmelisiniz. Örneğin, "v211" 2021R1 için veya "v212" 2021 R2 için. Not - "LicenseServerNameOrIP" metnini lisans sunucu bilgilerinizle değiştirmelisiniz. |
Lisans özelliklerini, miktarını ve şu anda ödünç verilen miktarı göster *2020 R2 ve altı versiyonları için |
Not - "LicenseServerNameOrIP" metnini lisans sunucu bilgilerinizle değiştirmelisiniz. Not - Bu bilgileri, istemci lisans ayarlarınızda belirtilen lisans sunucusundan alacaktır. |
Adım #2 - Lisansınız süresi dolmuşsa ne yapabilirsiniz?
İstediğiniz özelliklerin son kullanma tarihini kontrol edin. Süresi dolmuş veya mevcut değilse, sahip olduğunuz ve hakkınız olan lisansa bağlı olarak üç durumdan biri olabilir:
- Eğer Aktif TECS Aboneliği Olan Sürekli Bir Lisansınız Var İse - Sunucuda yüklenen lisans güncel değil demektir. Şirketinize verilen en son lisansı alın ve kurun.
- Eğer Aktif TECS Aboneliği Olmayan Sürekli Bir Lisansınız Var İse - Son kullanma tarihinden sonra piyasaya sürülen yazılım sürümlerini kullanamazsınız. Ansys Sürüm ve Yayın Tarihleri Geçmişi'ni görün.
- Eğer Geçici Bir Lisansınız Var İse (Değerlendirme/Kiralama/Teknik Havuz) - Geçici lisansınızın süresi dolmuşsa, artık yazılıma erişim sağlayamazsınız ve hesap yöneticinizle iletişime geçmeniz gerekecektir.